بیوگرافی گروه (System of a down)
 
منوی دسته ای

 
پیوندهای روزانه

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون
همه لینک ها

 
کدهای کاربر



voiceofpersia

 
.:: آخرین مطالب ::.

 
دسته بندی: <-PostCategory-> | تاريخ: پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:بیوگرافی,گروه,System of a down, | ساعت: 14:35 | نویسنده: vop
 

بیوگرافی گروه (System of a down)

 

http://s1.picofile.com/file/6622189134/banda_system_of_a_down_1.jpg

 

نام گروه: System of a Down

تاریخ تشکیل: ۱۹۹۴

سبک:آلترنیتیو متال، پروگرسیو راک، هارد راک، اکسپریمنتال راک

 


اعضای گروه:


    1. دارون ملکیان

http://upload.iranvij.ir/images_bahman/42160768847399907433.jpg

    نام کامل : Daron V. Malakian
    تاریخ تولد : ۱۸ ژوئیهٔ ۱۹۷۵ ‏(۳۶ سال)
    محل تولد : هالیوود، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا
    محل زندگی : گلندل، کالیفرنیا
    قد : ۱۷۱ سانتی متر
    وضعیت تاهل : مجرد
    ملیت : آمریکایی (ایرانی الاصل)
    حرفه : گیتاریست، آهنگ ساز، شاعر، خواننده (سیستم آو ا داون)

 پدر او نقاش و مادر او استاد مجسمه سازی در یکی از کالج‌های عراق بوده است. مدتی در عراق زندگی می‌کرده و به گفتهٔ خودش بستگانی در ایران و عراق دارد عاشق مجسمه‌ها و فرش‌های ایرانی است. گروه شخصی او “Scars on Broadway” نام دارد. دارون چهار بار به عنوان بهترین گیتاریست سال انتخاب شده و اکنون در ردهٔ سی‌ام بهترین گیتاریست‌های تاریخ قرار دارد دارون در سن دوازده سالگی شروع به نواختن گیتار می‌کند و پس از یک سال و نیم آموختن این ساز را به پایان می‌رساند.


  2. سرج تانکیان

http://upload.iranvij.ir/images_bahman/36189544863052228769.jpg

   نام کامل: Serj Tankian
    تاریخ تولد: ۲۱ اوت ۱۹۶۷ ‏(۴۴ سال)
    محل تولد: بیروت، لبنان
    محل زندگی: لس آنجلس، کالیفرنیا
    قد: ۱۸۵ سانتی متر
    وضعیت تاهل: مجرد
    ملیت: آمریکایی (ارمنی الاصل) – نیوزلندی
    حرفه: خواننده، شاعر، آهنگ ساز، نوازنده کیبورد (سیستم آو ا داون)، فعال اجتماعی

    کارهای خارج از گروه او شامل مارکتینگ و فعالیت در زمینهٔ فناوری اطلاعات هستند . سرج که گیاهخوار است ابتدا یک کمپانی سخت‌افزاری داشته است. همچنین یک کمپانی به نام “Serjical Strike Records” دارد . گفته می‌شود که سرج مدتی هم در ایران بوده است.


 3. شاوو ادادجیان

http://upload.iranvij.ir/images_bahman/86074836174826644314.jpg

    نام کامل: Shavarsh S. Odadjian
    تاریخ تولد: ۲۲ آوریل ۱۹۷۴ ‏(۳۷ سال)
    محل تولد: ایروان، ارمنستان
    محل زندگی: لس آنجلس، کالیفرنیا
    قد: ۱۸۲ سانتی متر
    وضعیت تاهل: مجرد
    ملیت: آمریکایی (ارمنی الاصل)
    حرفه: بیسیست (سیستم آو ا داون)، دی جی، کارگردان موزیک ویدئو

او به بانک داری مشغول است و همان طور که اشاره شد دی جی نیز هست. مدتی از کودکیش را در ایتالیا گذرانده است. در سنین جوانی خیلی به اسکیت بورد علاقه داشته است. او در یک دوره از کودکی نزد مادربزرگش زندگی می‌کرده است. به خاطر استعدادی که در زمینهٔ دیسک جوکرینگ (دی جی) دارد به او لقب “Dj Tactic” را داده‌اند. بازیگر مورد علاقه‌اش “کریستوفر واکن” است. او موزیک ویدئوهای Aerials ، Toxicity ، Question و Hypnotize را هم کارگردانی کرده است. گروه شخصی او “ACHOZEN” نام دارد. 
  


 4. جان دالمایان

http://upload.iranvij.ir/images_bahman/74150674367575615231.jpg

    نام کامل: John H. Dolmayan
    تاریخ تولد: ۱۵ ژوئیهٔ ۱۹۷۳ ‏(۳۸ سال)
    محل تولد: بیروت، لبنان
    محل زندگی: لاس وگاس
    قد: ۱۷۶ سانتی متر
    وضعیت تاهل: مجرد
    ملیت: آمریکایی (ارمنی الاصل)
    حرفه: درامر (سیستم آو ا داون)

او در خارج از گروه به عنوان کارمند در یک ایستگاه گازرسانی مشغول به فعالیت است. وقتی پنج ساله بوده (در دوران جنگ داخلی) یک شب به علت ترس به اتاق پدر و مادرش می‌رود و از آن‌ها درخواست می‌کند که آن شب را در اتاق آنها بخوابد. پدر و مادرش قبول می‌کنند و کمی بعد یک گلوله از پنجرهٔ اتاقش به داخل اتاق شلیک می‌شود و به تختخوابش (جایی که می بایست او آنجا باشد) اصابت می‌کند. پس از آن ماجرا آن‌ها به تورنتو مهاجرت می‌کنند. پدرش نوازندهٔ ساکسفون و درامر بوده است که جان درامز را از پدرش یاد گرفته است. جان اکثرا قیافه‌ای عصبانی دارد و با طرز لباس پوشیدن منحصر به فردش معمولاً شبیه اعضای مافیا است! گفته می‌شود سرج بارها از او خواسته که در کنسرت‌ها لبخند به لب داشته باشه ولی جان اخم و عصبانیت خودش را ناشی از تمرکز مورد نیاز برای درام زدن عنوان کرده است. جان یک بار توسط مجلهٔ DRUM!”" به عنوان بهترین درامر سال انتخاب شده است. او که مجموعه‌ای شامل پنج و نیم میلیون کمیک دارد، در نوامبر ۲۰۰۷ یک کمپانی اینترنتی کتاب کمیک به نام “Torpedocomics” ایجاد کرد.


در سال ۱۹۹۲ دارون ملکیان که به عنوان خواننده يک گروه موسيقی فعاليت ميکرد هم مدرسه ای دوران کودکیش سرج تانکیان را در حالی که در یک گروه کیبورد می‌زد، ملاقات کرد.

اين دو تصمیم به پایه‌گذاری یک گروه راک گرفتند. ابتدا نام “SOIL” (خاک) را برای گروه انتخاب کردند. اندکی بعد دوست و هم مدرسه‌ای سابقشان، شاوو ادادجیان را ملاقات کردند و با او به عنوان یکی از اعضای گروه به توافق رسیدند. البته در ابتدا شاوو پیشنهاد کرد که شخصاً رهبر گروه باشد ولی با وجود تمام استعدادی که در زمینهٔ نواختن گیتار بیس داشت به عنوان عضو پذیرفته شد. پس از او “اندی خاچاطوریان” نیز به عنوان درامر به گروه اضافه شد که خیلی زود به دلایلی جای خود را به “جان دالمایان” داد.

اعضای گروه ریشه‌های نژادی مشترکی دارند. سرج و جان در لبنان به دنیا آمده‌اند، شاوو در ارمنستان متولد شده و دارون هم ارمنی تبار است. اصالت شرقی، ریشهٔ خاورمیانه‌ای و از هم مهم‌تر فرهنگ و موسیقی ارمنی، آشکارا در آهنگ‌های آنها نمود دارد.

در پی یک تصمیم جدی، گروه شروع به تدارک دیدن مکانی به عنوان کانون هواداران کرد و آنها خیلی زود منطقه‌ای در لوس آنجلس -جایی که اولین دموهای گروه در آنجا ساخته شد- که البته محیط مناسبی هم داشت را برای این منظور انتخاب کردند. اینجا بود که اعضای گروه احساس کردند به یک نام جدید برای گروه نیاز دارند. نامی که مناسب سبک موسیقی و راه آنها باشد. آنها نام “SYSTEM OF A DOWN” را انتخاب کردند که برگرفته از نام یکی از اشعار دارون که عنوان اصلی آن “VICTIMS OF A DOWN” است، بود. در مورد این نام باید گفت که دربارهٔ معنی و مفهوم آن بحث‌های زیادی را می‌توان مطرح کرد اما معنی کلی آن “سیستم (نظام) یک سقوط” و یا به قولی “راهی برای سقوط” است.

بزرگترین شانس گروه زمانی به آنها روی آورد که ریک رابین (Rick Rubin) -کارگردان معروف عرصهٔ موسیقی راک- به گروه پیشنهاد برگزاری کنسرتی واقع در “Viper Room”در هالیوود -زمانی که نام گروه هنوز Soil بود- را داد. رابین از طریق یک دوست به نام “Oseary” که برای کمپانی “ماوریک رکوردز” کار می‌کرد با گروه آشنا شده بود.

با تاثیری که این کنسرت روی گروه گذاشت و عامه پسند بودن دموهای گروه رابین به آنها پیشنهاد امضای قرارداد برای ضبط آلبوم توسط کمپانی “امریکن رکوردز” را داد. گروه کمی زمان خواست تا همهٔ پیشنهادها را بررسی کند. رابین تجربه طولانی در کار با گروه‌های مختلف و سابقه همکاری با جانی کش، اسلیر، رد هات چیلی پپرز و لینکین پارک را در کارنامه‌اش داشت. پس از بررسی همه موارد گروه تصمیم گرفت تا با رابین و امریکن رکوردز قرارداد ببندد.

پس از بستن قرارداد گروه روی اولین آلبوم رسمی خود که به نام خود گروه بود شروع به کار کرد. این آلبوم در سال ۱۹۹۸ ضبط شد. آلبوم خیلی زود در بین طرفداران هاردراک در سراسر جهان محبوب شد و سینگل هایی مانند «Sugar» و «Spiders» بارها در رادیو و تلویزیون به خصوص “MTV” پخش شدند. ندای محکم و بی مانند آنها دربارهٔ جامعه، سیاست و مسائل مذهبی آنها را از سایر گروه‌ها متمایز می‌کرد. این مسائل به علاوهٔ تورهای گسترده گروه در سرتاسر جهان به افزایش محبوبیت آنها انجامید.

پس از موفقیت دو سالهٔ مربوط به آلبوم اول و شرکت در تور “Ozzfest” گروه دوباره به استودیو بازگشت تا روی دومین آلبوم کار کند. رابین که دوباره به عنوان کارگردان انتخاب شده بود در مورد آلبوم دوم و گروه گفت: «آنها واقعا آماده هستند که خودشان را دوباره نشان بدهند و بهتر و بزرگ تر از قبل باشند. من فکر می کنم گروه به خاطر آلبوم اولشان خیلی مغرور شده باشند ولی الان می خواهند که رشد کنند، آهنگ‌های زیادی بنویسند و در جهت‌های مختلفی حرکت کنند.» و آنها این کار را انجام دادند. در آگوست سال ۲۰۰۱ کار ضبط Toxicity به پایان رسید و آلبوم در دسترس عموم قرار گرفت. Toxicity به خوبی نشان از اصالت گروه داشت . گروه در آن زمان کلاس بالاتری نسبت به گروه‌های دیگر داشت، آلبوم هم همینطور. گروه با اولین سینگل خود یعنی «Chop Suey!» و پخش مکرر آن از MTV نظر همه را جلب کرد. این سینگل افراد زیادی را شیفتهٔ سیستم آو ا داون کرد که تا آن زمان اصلا به گروه اهمیت نداده بودند. فروش آلبوم هم خیلی چشمگیر بود. «Aerials»، «Chop Suey!» و «Toxicity» بارها از ایستگاه‌های رادیویی و تلویزیونی پخش شدند. این آلبوم نام سیستم آو ا داون را در بین گروه‌های بزرگ راک دنیا قرار داد.

در سال ۲۰۰۲ در میان تورهای سنگین Toxicity گروه Steal This Album را که کلکسیونی بود از آهنگ‌های ساخته شده برای Toxicity ضبط کرد. آلبوم جدید خیلی شبیه آلبوم قبلی بود. علت نام جالب آن هم این هست که چون خیلی از آلبوم قبلی کپی برداری غیر مجاز شد (به قول یکی از سایت‌ها میلیون‌ها کپی غیر مجاز از Toxicity گرفته شد)در واقع گروه از سر خشم و ناراحتی این نام را برگزید. مجلهٔ Towse Pulse مطلب جالبی در مورد سیستم به چاپ رساند که قسمتی از آن این گونه است: «آهنگ‌های گروه سرشار هستند از طغیان، سرکشی، شورش و اعتراض . موسیقی آن‌ها که ترکیبی است از هاردراک، متال، رپ، جز و ملودی‌های خاور میانه‌ای، گویای نیاز به حرکت و متحد شدن در برابر تبعیض، تعصب و بی عدالتی است.»

گروه در هفتم جولای ۲۰۰۴ کار ضبط آلبوم جدیدشان را در یک استودیوی خانگی در کالیفرنیا در هالیوود هیلز شروع کرد. اکثر اشعار آلبوم آخر را دارون سروده است. به گفتهٔ او این آلبوم برگرفته از کارهای کرفت ورک، زامبی، بیچ بویز، دارک ترون و در حقیقت تلفیقی از آنها است. سرج همچنین گفت: «ما آمادهٔ یک تغییر بودیم. ما کاری جدید رو می‌خواستیم و نیاز به پیشرفت داشتیم. ما پیش از این همواره در استودیوهای رسمی (Traditional) کارهامون رو ضبط می‌کردیم، اما این یک حرکت خوب بود. این جا مکان بزرگیه، جائی سر سبز با زمین‌هائی زیبا که میشه هر کاری در اون جا انجام داد. ما از با هم بودن و موزیکی که می سازیم لذت می بریم.»

آلبوم آخر گروه شامل تأثیرات شگفت انگیزی بود. آهنگ‌های جدید سرشار از تفسیرهای اجتماعی، عشق، یادآوری گذشته، ارتباط خویشاوندی، سیاست، تجربیات عجیب و مسائل عاطفی بودند. کار انتشار این مجموعه بر عهدهٔ امریکن رکوردز بود. دارون در رابطه با مجموعهٔ آخر گفته: «وقتی ما شروع به ضبط کردیم کاملا تمرکز داشتیم تا هر آهنگ به بهترین حالتی که می تونه باشه ساخته بشه و هر ترک نمرهٔ هزار در صد رو بگیره! مجموعه‌ای شامل دو آلبوم هیچ وقت به ذهن ما نرسیده بود. ما به تمام آهنگ‌هامون نگاه کردیم و می خواستیم تا چهارده تا از بهترین‌ها رو برای یک آلبوم انتخاب کنیم. اما متوجه شدیم که آهنگ‌های خیلی خوبی داریم که همگی با هم مرتبط‌اند و میتونن دو آلبوم رو تشکیل بدن . ما این عقیده رو دنبال نکردیم بلکه این عقیده به سراغ ما اومد.»

تصمیم برای ساخت آلبومی با دو سی دی (Hypnotize/Mezmerize) این اجازه را به هواداران گروه داد تا با آلبوم اول قبل از به بازار آمدن آلبوم دوم زندگی کنند. ریک رابین و دارون تهیه‌کنندگی آلبوم جدید را برعهده داشتند. مهندسی صدای این کار هم بر عهدهٔ جانی پولانسکی بود. از آهنگ‌های شاخص این دو آلبوم می‌توان به «Kill Rock N Roll» ،«B.Y.O.B.» ،«Lost in hollywood» ،«Question» ،«Radio Video» و «Hypnotize» اشاره کرد.

پس از انتشار دو آلبوم آخر اعضای گروه اعلام کردند که تصمیم دارند به مدت دو سال از همهٔ حاشیه‌ها دور باشند و استراحت کنند. دارون و سرج هم در حال حاضر با گروه‌های شخصی‌شان کار می‌کنند. اما این گروه در 29 نوامبر 2010 اعلام کرده است که در ژوئن 2011 کنسرت هایی در اروپا برگزار خواهد کرد که می تواند زمینه بازگشت گروه باشد.


آلبوم ها :

    System of a Down - 1998  
    Toxicity - 2001
    Steal This Album! - 2002
    Mezmerize - 2005
    Hypnotize - 2005


  جوایز:

مقام 124 در سال 2000 برای آلبوم System of a down در Billboard 200

مقام اول در سال 2000 برای آلبوم System of a down در Heatseekers

مقام اول در سال 2001 بزای آلبوم Toxicity در Billboard 200

مقام اول در سال 2001 برای آلبوم Toxicity در Top Canadian album

مقام 15 در سال 2002 برای آلبوم Steal this album در Billboard 200


Create your flash banner free online

نظرات شما عزیزان:

romina
ساعت10:50---8 اسفند 1391


آپـــــــــــــــــم
,•’``’•,•’``’•,
.’•,`’•,*,•’`,•’
....`’•,,•’`
-----------♥
---------♥
--------♥
-------♥
-----♥
---♥
--♥


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






 
  

 
.:: صفحات سایت ::.

 
درباره ما




ایجاد کننده وبلاگ : VOP


این صفحه را به اشتراک بگذارید

 
آرشیو
لطفا ماه مورد نظر را انتخاب کنید :
فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390

 
نویسندگان

 » نگين


 
لینک دوستان

.: هدفون لیدی گاگا
.: عشق مسي
.: دانلود نرم افزار های پرتابل
.: music-silent
.: سایه
.: دانلود اهنگ و عكس ( هرچي بخواي ...
.: بیا تو موزیک"www.bia2music.sh.mahtarin.com"
.: SandCastle
.: داغ ترین ها برای دانلود
.: ساحل موزیک
.: [ همه چیز برای = DVB CARDs ]
.: تناسب اندام
.: مـــــــــوزیک POP
.: خنديدن حق ماست
.: مغازه دانلود
.: دنیای آرزوها
.: funشهر
.: مهندسی عمران
.: به کوری چشم حسود
.: مناطق تاریخی و باستانی گتوند
.: نياتو...خصوصيه...
.: مركز اس ام اس و جملات عاشقانه در ايران
.: با تو عشق و حال
.: عنوان دانلود آهنگ و مطالب جوون پسند
.: دانلود آهنگ - عـکس -چت
.: کاش زندگی دنده عقب داشت!!!
.: ترانه
.: به کمپانی به روز موزیک خوش امدید
.: اس ام اس سیتی
.: ღ♥ღ دوستیابی - ایران ღ♥ღ
.: antimatter
.: روز عشق
.: b2to-film
.: موزیک سایلنت
.: تك گل باغ زندگيم
.: پارسیس کامپیوتر
.: Nice Pets
.: با تو در ثانیه ها
.: I will always love you
.: یلدا
.: اولین عشق
.: games
.: 7 رنگ عشق
.: graphic
.: مرجع دانلود آهنگ های ایرانی و خارجی
.: طرفداران موزیک متال در ایران
.: Chic Boys in The Word
.: بهترين سوژه هاي عكس و موزيك
.: love
.: ♥ღ♥ღ♥عشق و نفرت♥ღ♥ღ♥
.: پاتوق دخترونه
.: 2عاشقEF
.: ♥★ ♀ دخمل تنها ♀★♥
.: دختر دبیرستانی
.: بهراد:پاتوق دختر پسرای خیابونی
.: g74
.: تک وب 7 برای سلیقه های تک
.: خیانت ممنوع
.: کلیسا ظروف چینی
.: دانلود فیلم.موزیک
.: هرگز نخواب کوروش
.: کوروش پرست
.: دی جی موزیک
.: بزرگترین سایت فیلم و موزیک روز
.: وبـ ـبرگر+شما
.: روزهای برفی
.: live by music
.: اگرتنهاترین تنها شوم بازهم خدا هست
.: SandCastle
.: وبلاگ برتر(20وبلاگ)
.: FAYAZ
.: آسمان شب
.: saamsiarn17
.: دانلودترانه تصویری
.: آتنا 11 ساله
.: متفاوت
.: *•. At!-T.N.T ?`*•
.: مرجع نرم افزار بادا
.: عشقانه ها
.: طنز
.: تاریخ فراموش شده
.: کلبه ی کوچک من
.: دانلود جدیدترین آهنگ ها
.: صابون لاغری
.: دانلودجدیدترین موزیکهاوفیلم وتبلیغات
.: تنــــهاترين بغض تنهايي من
.: ¤*دانلود و آموزش رایگان*¤
.: قلب سفید
.: دانلود جدیدترین فیلمهای ایرانی
.: دلنوشته های کوتاه
.: محسن آنلاین
.: قصر نیمبوز
.: چه خبره اینجا
.: MELODY
.: ترسناک ترین
.: مسابقات رقص تی وی پرشیا
.: رنگارنگ از همه رنگ
.: همه چی
.: (¯`’•.¸*♫♪♥ ساسان موزیک ♥♫♪*¸.•’´¯)
.: Vpn-Socks
.: AVACS LIVE CHAT
.: Wellcome
.: Food Science Club Iran
.: هندوستان تورنتو
.: کل کل بیا تو
.: ღϠ₡ღ پروانه ی بی بال و پر ღϠ₡ღ
.: تنهاترین تنها
.: قند و عسل
.: love
.: عکاسی لندن
.: زالزالک
.: بیا تو حالشو ببر +18
.: کاش بودی تا دلم تنها نبود
.: دهکده سرگرمی
.: ترنم بهاری
.: ღღღخلوتگاه منღღღ
.: گیم بالا 25
.: سرگرمی
.: clipfilm
.: دنیای سیاه
.: عشق پاک
.: هرچی که تو بخوای
.: سرگرمی یک پس
.: welcome to yor weblog
.: مهدی عزیزی
.: دانلودسرا
.: فقط برای دلم
.: آسان فایل - برترین وبلاگ برای دانلود
.: شازده کوچولو
.: بهترینهای موسیقی روز
.: بهترین و بروزترین موزیک ها
.: LOVEMUSIC2014
.: ღღღکلوپ عشقღღღ
.: sun-boy-1995
.: دانلود جديدترين آهنگهاى ايرانى
.: گیتار عشق
.: انواع عـکس و سوژه های جالب
.: علی دوستت دارم
.: چت روم
.: من خدا را دارم
.: Heartbeat ضربان قلب
.: سوژه خنده
.: قارتال
.: بازار ایرانی
.: اتومبیل چشم انداز
.: مرجع دانلود فیلم و سریال
.: تو كه بهتريني
.: www.folan.com
.: مربع گل
.: موزیک و موزیک ویدیو
.: دل نوشته های مهگامه
.: ●●* ...همه هستی من...*●●
.: دخترک و خاطره هاش
.: ܓܨღ سمــــ♥ــانــــ♥ــــه ღܓܨ
.: ADF
.: کلبه تنهایی
.: گاهی با من باش
.: محفل دوستان
.: زندگی در غم است
.: مترسک
.: voice of persia
.: DafTar SoKHTe
.: ❤L♂vE wItH✄OuT Y♀U❤
.: زمستان شهری
.: مای ایشاپ
.: خانه طبیعت
.: sadafmana
.: طبیعت تایوان
.: آموزشی هنر
.: قصر کاغذی...
.: sahar2012
.: ♥♥♥دوست من سلام♥♥♥
.: عاشق تنهاْییم
.: ستاره جنوب
.: عاشقانه ها
.: rap-east
.: تصویرعشق
.: شاهزاده ايراني
.: کیت اگزوز
.: زنون قوی
.: چراغ لیزری دوچرخه





.: قالب وبلاگ

.: پرشین گرافیک



Theme Edited By: WwW.ParsTools.Com